Szkoła Podstawowa nr 3 im. Św. Stanisława Kostki
w Lipnicy Wielkiej

Slide background

Wycieczka do Ojcowskiego Parku Narodowego

W dniu 5 października 2021 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Ojcowskiego Parku Narodowego w ramach projektu ,,Odkrywam Małopolskę’’ realizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

Uczniowie wraz z opiekunami Szkoły Podstawowej nr 3 im Św. Stanisława Kostki w Lipnicy Wielkiej wczesnym rankiem ok. godziny 6.30 wyjechali do Ojcowa. Wraz z przewodnikiem zaczęliśmy zwiedzanie od Maczugi Herkulesa, później Zamek w Pieskowej Skale, gdzie spacerowaliśmy po dziedzińcu. Następnie przeszliśmy w stronę Groty Łokietka, po drodze zobaczyliśmy także ruiny zamku. W drodze powrotnej udaliśmy się Doliną Prądnika do Źródełka Miłości. Wstąpiliśmy również do Muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego. Park Ojcowski zachwycił nas pięknymi kolorami jesiennymi. Dzięki tej wycieczce dowiedzieliśmy się dużo o ciekawych miejscach oraz historii np. jak powstała nazwa Zamku w Pieskowej Skale.

Zmęczeni, ale zadowoleni i uśmiechnięci wróciliśmy późną godziną do Lipnicy Wielkiej.

Amelia Michalak (kl. VII)

Martyna Lichosyt (kl. VII)

Link do galerii online: https://drive.google.com/drive/folders/1nr7y3LHJcmMjSx8HIrO6JNZto3v6qFWG?usp=sharing